Zodpovedné riešenia na Pohode
Na najväčšom slovenskom festivale prispejú k pohode aj firmy z Business Leaders Forum.
S pivom aj s Pivnými rečami
Značka Zlatý bažant z portfólia HEINEKEN Slovensko je už tradične generálnym partnerom festivalu. V pube Svet piva si návštevníci budú môcť vychutnať ešte širšie portfólio značky Zlatý Bažant a to vďaka pšeničnému pivu a tankovej dvanástke, ktoré zažívajú na Bažant Pohode svoju premiéru. Ekologickou novinkou sú vratné plastové poháre.
Obľúbené diskusie pod hlavičkou Pivné reči sa budú venovať aj témam spojeným so zodpovednou konzumáciou alkoholu a prekonaním závislosti. Na festivale nebudú chýbať IQ hliadky, ktoré budú návštevníkom festivalu pripomínať, aby pili rozume.
Ekologická energia od ZSE
ZSE aj tento rok v areáli festivalu rozmiestni 20 ekologických solárnych lámp, ktoré sa cez deň nabíjajú a v noci svietia. V stane firmy na návštevníkov čaká 15 stacionárnych bicyklov nezávislých od zdroja energie, ktoré vyrábajú elektrický prúd. S použitím vlastnej sily a rýchlych nôh tak môžu vyprodukovať dostatok energie na nabitie mobilu, namiešanie drinku či prípravu cukrovej vaty. Úplnou novinkou bude bicyklový unplugged koncert Juraja Benetina z Korben Dallas, ktorý namixujú návštevníci stanu vlastnými nohami.
ZSE podporuje aj ekologickú dopravu bez fosílnych palív. Dva elektromobily budú pomáhať organizačnému tímu Pohody prepravovať interpretov po festivalovom areáli.
Optimistan Nadácie Orange
Orange ako hlavný partner festivalu prinesie všetkým jeho účastníkom možnosť zdieľať svoje zážitky ešte vyššou rýchlosťou a vo vyššej kvalite – vďaka signálu 4G.
Prvýkrát sa na festivale predstaví aj Nadácia Orange, ktorá zastreší Optimistan so zaujímavými diskusiami, prednáškami i predstaveniami. Súčasťou Optimistanu bude aj Záhradka optimistov, kde si návštevníci festivalu budú môcť „zasadiť“ svoju slnečnicu s pozitívnym odkazom, a zároveň prispieť na dobrú vec. Za každý zasadený kvet venuje Nadácia Orange 3 eurá vybraným neziskovým organizáciám, s ktorými spolupracuje.
Ako žiť zodpovednejšie
Johnson Controls International vo svojom stane na Bažant Pohode opäť otvorí aj CSR témy. Príďte v piatok a sobotu o 14.00 diskutovať o tom, akú moc máme my, spotrebitelia, v našich peňaženkách, aj o tom, či môže byť „dobrý“ biznis úspešný. A večer si nenechajte ujsť premietanie filmov o zodpovednom životnom štýle – One Couch at a Time (piatok o 18.00) a No Impact Man (sobota o 18.00).