26. 08. 2015 Zodpovedné podnikanie

Pohoda bola optimistická aj vďaka Nadácii Orange

Šapitó Nadácie Orange sa na tohtoročnom festivale Bažant Pohoda 2015 opäť naplnilo inšpiratívnymi diskusiami. Zastavili ste a i vy v Optimistane?

Špeciálne ekobalóniky so semiačkami kvetín pomohli až trom organizáciám.

Spoločnosť Orange Slovensko ako hlavný partner Bažant Pohody 2015 priniesla na festival nielen kvalitnejšiu sieť, väčšie pokrytie, viac možností pre dobíjanie telefónov, expertné poradenstvo a kopec zážitkových aktivít, ale svoje brány otvoril aj Optimistan Nadácie Orange.

V programe Optimistanu si mohli „pohoďáci“ vypočuť napríklad diskusiu o mýtoch, ktoré môžu zatriasť školami či debatu Ligy za duševné zdravie o ADHD dospelých, ako aj diskusiu o transparentnosti firiem, neziskoviek a štátu, ktorú priniesla Nadácia Pontis.

„V Optimistane Nadácie Orange som prežil pozoruhodné pokračovanie témy „rodina“. Občianske združenie Návrat ukázalo, ako sa dokážu ľudia postarať o deti, ktorým nebolo umožnené vyrastať v rodine. V ich letáčiku je napísané, že detstvo potrebuje rozprávku, hru a smiech. Ale najviac zo všetkého potrebuje rodiča. Festival Pohoda je teda nielen o zábave. Pozornosť ľudí priťahujú aj vážne témy, čo je veľmi dobre,“ zdieľal svoju skúsenosť zamestnanec spoločnosti Orange Vladimír Slobodník.

Tento rok Orange so svojou Nadáciou pripravili aj špeciálne Kvetinové výsadky, vďaka ktorým si mohli návštevníci festivalu namixovať vlastný mix semiačok kvetín, ktorý potom vypustili v ekobalóniku. Nadácia Orange za každý balón venovala 1 euro jednej z troch organizácii, pre ktorú sa návštevník rozhodol. Liga za duševné zdravie n.o, OZ Návrat a Autistické centrum Andreas získali 1000 eur na ďalšie aktivity.

 

Zdroj: Orange

Kto sme

Vytvárame silné a zmysluplné spojenia medzi firemným, občianskym a verejným sektorom v našich troch strategických témach – v sociálnych inováciách, vo filantropii a v zodpovednom podnikaní. V nich si budujeme expertízu, prinášame trendy, presadzujeme dlhodobý dopad a inšpirujeme.