01. 05. 2012 Nadácia Pontis

Martinus má cenu za človečinu

Víťazom hlavnej ceny Via Bona je martinské internetové kníhkupectvo Martinus.

http://s.sme.sk/r-rss/6355838/turiec.sme.sk/martinus-ma-cenu-za-clovecinu.html

Ceny udeľuje Nadácia Pontis už dvanástykrát firmám, ktoré sa správajú zodpovedne k svojim zamestnancom, zákazníkom, okoliu i životnému prostrediu.
MARTIN. Víťaza z Martina charakterizuje človečina. „Je to jedna z troch hodnôt, ktoré vyznávame. Ďalej je to vášeň, pre to, čo robíme a pocit prekvapenia, ktoré chceme dávať zákazníkom i našim zamestnancom,“ vysvetlil Michal Meško, riaditeľ kníhkupectva. Martinus podporuje Dobrého anjela, šetrí energiu a zdroje vo firme. Manažéri zapájajú zamestnancov do rôznych projektov prostredníctvom internej sociálnej siete, pretože aj ich názor je veľmi dôležitý.

Kto sme

Vytvárame silné a zmysluplné spojenia medzi firemným, občianskym a verejným sektorom v našich troch strategických témach – v sociálnych inováciách, vo filantropii a v zodpovednom podnikaní. V nich si budujeme expertízu, prinášame trendy, presadzujeme dlhodobý dopad a inšpirujeme.